KALENDARZ PROJEKCJI 17 I – 23 I 2020
17 I (piątek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia - FILMY DLA DZIECI – NIEWIDZIALNA SUE, Niemcy, dubbing, od 10 lat (premiera)
8.30 – NOWE HORYZONTY – JAK UKRAŚĆ PSA, Korea Południowa, od 10 lat
14.00, 18.00, 20.15 – PSY 3. W IMIĘ ZASAD, Polska,od 15lat (premiera)
16.15 – TAM GDZIEŚ MUSI BYĆ NIEBO, Francja, Kanada, Niemcy, Turcja, Palestyna od 15 lat (premiera)
18 - 19 I (sobota - niedziela)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
14.30 - FILMY DLA DZIECI – NIEWIDZIALNA SUE, Niemcy, dubbing, od 10 lat
16.15 – TAM GDZIEŚ MUSI BYĆ NIEBO, Francja, Kanada, Niemcy, Turcja, Palestyna od 15 lat
18.00, 20.15 – PSY 3. W IMIĘ ZASAD, Polska,od 15lat
20 I (poniedziałek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia - FILMY DLA DZIECI – NIEWIDZIALNA SUE, Niemcy, dubbing, od 10 lat
14.45 – TAM GDZIEŚ MUSI BYĆ NIEBO, Francja, Kanada, Niemcy, Turcja, Palestyna od 15 lat
16.30 – PSY 3. W IMIĘ ZASAD, Polska,od 15lat
DKF – ELEKTRYZUJĄCY MARATON FILMOWY
18.45 – I MŁODZI POZOSTANĄ, dokumentalny, Nowa Zelandia, od 15 lat (premiera)
20.30 – POZNAJMY SIĘ JESZCZE RAZ, Francja, od 15 lat (pokaz przedpremierowy)
21 I (wtorek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia - FILMY DLA DZIECI – NIEWIDZIALNA SUE, Niemcy, dubbing, od 10 lat
16.15 – TAM GDZIEŚ MUSI BYĆ NIEBO, Francja, Kanada, Niemcy, Turcja, Palestyna od 15 lat
14.00, 18.00, 20.15 – PSY 3. W IMIĘ ZASAD, Polska,od 15lat
22 I (środa)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia - FILMY DLA DZIECI – NIEWIDZIALNA SUE, Niemcy, dubbing, od 10 lat
12.30 – NOWE HORYZONTY – ZJAZD ABSOLWENTÓW, Szwecja, Od 15 lat
16.15 – TAM GDZIEŚ MUSI BYĆ NIEBO, Francja, Kanada, Niemcy, Turcja, Palestyna od 15 lat
18.00, 20.15 – PSY 3. W IMIĘ ZASAD, Polska,od 15lat
23 I (czwartek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia - FILMY DLA DZIECI – NIEWIDZIALNA SUE, Niemcy, dubbing, od 10 lat
12.00 – POZNAJMY SIĘ JESZCZE RAZ, Francja, od 15 lat (pokaz przedpremierowy)
16.15 – TAM GDZIEŚ MUSI BYĆ NIEBO, Francja, Kanada, Niemcy, Turcja, Palestyna od 15 lat (ostatni dzień)
18.00, 20.15 – PSY 3. W IMIĘ ZASAD, Polska,od 15lat
Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.elektrownia.art.pl.
Ceny biletów:
- tani poniedziałek: 13 zł, wtorek - czwartek: 17 zł, piątek - niedziela: 19zł
- filmy dla dzieci: 15 zł
- bilety grupowe (powyżej 10 widzów, w dowolny dzień) – 14 zł
- Pokazy przedpremierowe - 21 zł
- Sztuka Na Ekranie, pokazy specjalne – 25 zł
Uwaga! Miejsca na widowni są numerowane
OPISY PREMIER
PSY 3. W IMIĘ ZASAD, Polska,od 15lat
Po 25 latach odsiadki Franz Maurer wkracza w nową Polskę, gdzie nic nie jest takie, jak zapamiętał. Wkrótce ponownie spotyka Nowego. Kto i co czeka na człowieka, który przez ostatnie ćwierć wieku… nie robił nic? Jak odnajdzie się w świecie, w którym dawne zasady i lojalność przestały obowiązywać? Tego dowiemy się, gdy los ponownie połączy Franza
i „Nowego”. Ich spotkanie zmieni wszystko.
TAM GDZIEŚ MUSI BYĆ NIEBO, Francja, Kanada, Niemcy, Turcja, Palestyna od 15 lat
Palestyński autor znów kieruje kamerę na siebie. Tym razem, żeby dziwić się codziennym życiem, ludzkim twarzom i zwyczajom: na Bliskim Wschodzie, w Paryżu i Nowym Jorku. Przypomina, że gdy uważnie przyjrzeć się znajomym miejscom, można w nich odkryć wiele drobnych cudów i śmiesznostek.
DKF – ELEKTRYZUJĄCY MARATON FILMOWY
I MŁODZI POZOSTANĄ, dokumentalny, Nowa Zelandia, od 15 lat
W latach 1914–1918 wybuchł konflikt na skalę światową, który zmienił bieg historii. Ludzie, którzy byli jego naocznymi świadkami, nie żyli w bezgłośnym, czarno-białym świecie. Przenieś się w czasie, aby przeżyć te wydarzenia wraz z ich uczestnikami. Nagrodzony Oscarem twórca filmowy Peter Jackson (trylogia Władca Pierścieni, trylogia Hobbit) przedstawia przełomowy dokumentI MŁODZI POZOSTANĄ, prezentowany w setną rocznicę zakończenia I wojny światowej. Jackson wykorzystał najnowocześniejsze techniki rekonstrukcji i koloryzacji oraz technologie 3D, aby odrestaurować stuletnie materiały filmowe, które starannie wyselekcjonował spośród setek godzin oryginalnych nagrań pochodzących z okresu I wojny światowej, przechowywanych w archiwach Imperial War Museum (IWM). Dzięki temu powstało niezwykle pasjonujące, poruszające i autentyczne widowisko kinowe. Narratorami filmu są wyłącznie weterani I wojny światowej wybrani z ponad 600 godzin archiwalnych materiałów BBC i IWM z wywiadami, które złożyły się na porywający dokument The War to End All Wars z udziałem żołnierzy biorących udział w walkach. W wyniku rekonstrukcji oryginalnych nagrań do niewidzianego nigdy wcześniej poziomu ludzki wymiar I wojny światowej wyłania się z odmętów historii w doskonałej jakości. Jackson ukazuje codzienne życie żołnierzy i ich wojenną rzeczywistość na linii frontu — podejście do konfliktu, poczucie koleżeństwa i potrzebę zachowania pogody ducha pośród okrucieństw wojny, codzienne funkcjonowanie w okopach oraz zajęcia, jakim oddawali się w czasie wolnym. Dzięki wykorzystaniu nowatorskich technik przekształcania nagrań zrealizowanych sto lat temu w materiał filmowy, który mógłby zostać nakręcony współcześnie, Jackson wspomina pokolenie na zawsze napiętnowane globalną wojną, jednocześnie oddając mu hołd.
POZNAJMY SIĘ JESZCZE RAZ, Francja, od 15 lat (pokaz przedpremierowy)
Zagubiony w świecie nowych technologii, wzdychający do telefonów stacjonarnych, papierowych książek i wąsów rysownik komiksów Victor (w tej roli gwiazda francuskiego kina, Daniel Auteuil), nieoczekiwanie dostaje propozycję nietypowej podróży w czasie. Mężczyzna przyjmuje ją tym chętniej, że jego małżeństwo się sypie, a żona Marianne (w tej roli Fanny Ardant) w niczym nie przypomina cudownej dziewczyny, w której kiedyś się zadurzył. Wybiera więc lata 70., by znów móc wejść do baru ''Belle Epoque'', bezkarnie zapalić papierosa przy stoliku i z drżącym (po raz pierwszy od tak dawna!) sercem czekać, aż w drzwiach pojawi się rudowłosa, seksowna, niezależna Marianne. Odtworzona na jego życzenie epoka wydaje się Victorowi o wiele prawdziwsza niż współczesność, w której wszystko – od międzyludzkich relacji przez pracę, po sztukę – staje się wirtualne.