Facebook YouTube
« wróć do KINO
  • 31-08-2021

    Kalendarz projekcji kina na okres 3.9. - 9.9.

    KALENDARZ PROJEKCJI  3 IX – 9 IX 2021



    3 IX (piątek)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    14.30 – Filmy dla dzieci – PODRÓŻ KSIĘCIA, animowany, Francja, dubbing, od 11 lat (premiera)

    16.00 – MISTRZ, Polska, od 15 lat 

    18.00 – ZUPA NIC, Polska, od 15 lat

    20.00 – KRAJ, Polska, od 15 lat (premiera)


    4 IX (sobota)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    16.00 – MISTRZ, Polska, od 15 lat 

    18.00 – ZUPA NIC, Polska, od 15 lat

    20.00 – KRAJ, Polska, od 15 lat (premiera)


    5 IX (niedziela)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    14.30 – Filmy dla dzieci – PODRÓŻ KSIĘCIA, animowany, Francja, dubbing, od 11 lat (premiera)

    16.00 – KRAJ, Polska, od 15 lat (premiera)

    18.00 – MISTRZ, Polska, od 15 lat 

    20.00 – ZUPA NIC, Polska, od 15 lat


    6 IX (poniedziałek)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    Tylko na zamówienia – Filmy dla dzieci – PODRÓŻ KSIĘCIA, animowany, Francja, dubbing, od 11 lat (premiera)

    14.00 – MISTRZ, Polska, od 15 lat 

    15.45 – ZUPA NIC, Polska, od 15 lat

    17.45 – KRAJ, Polska, od 15 lat (premiera)

    19.45 – Dyskusyjny Klub Filmowy -Oblicza Muzyki -BERLIN ALEXANDERPLATZ, Francja, Holandia, Kanada, Niemcy od 15 lat (Inauguracja sezonu 2021/22)

    7 IX (wtorek)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    14.30 – Filmy dla dzieci – PODRÓŻ KSIĘCIA, animowany, Francja, dubbing, od 11 lat (premiera)

    16.00 – KRAJ, Polska, od 15 lat (premiera)

    18.00 – MISTRZ, Polska, od 15 lat

    20.00 – ZUPA NIC, Polska, od 15 lat


    8 IX (środa)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    Tylko na zamówienia – Filmy dla dzieci – PODRÓŻ KSIĘCIA, animowany, Francja, dubbing, od 11 lat (premiera)

    14.15 – MISTRZ, Polska, od 15 lat

    16.00 – KRAJ, Polska, od 15 lat (premiera)

    18.00 – ZUPA NIC, Polska, od 15 lat

    20.00 – Dyskusyjny Klub Filmowy -Oblicza Muzyki – NOWY ORLEAN – MIASTO MUZYKI, dokumentalny, USA od 15 lat (premiera)


    9 IX (czwartek)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    Tylko na zamówienia – Filmy dla dzieci – PODRÓŻ KSIĘCIA, animowany, Francja, dubbing, od 11 lat (ostatni dzień)

    14.00 – KRAJ, Polska, od 15 lat (ostatni dzień)

    16.00 – MISTRZ, Polska, od 15 lat(ostatni dzień)

    18.00 – ZUPA NIC, Polska, od 15 lat (ostatni dzień)

    20.00 – Dyskusyjny Klub Filmowy -Oblicza Muzyki – SKANDAL. EWENEMENT MOLESTY, dokumentalny, Polska od 15 lat 



    Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.mcswelektrownia.pl 


    KASA KINA CZYNNA:

    poniedziałek: pół godziny przed pierwszym seansem, do rozpoczęcia ostatniego seansu.

    wtorek- piątek: od 10.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.

    sobota- niedziela: od 12.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.


    Ceny biletów:


    - tani poniedziałek: 13 zł, wtorek - czwartek: 17 zł, piątek - niedziela: 20 zł 

    - filmy dla dzieci: 15 zł

    - bilety grupowe (powyżej 5 widzów, w dowolny dzień) – 15 zł

    - pokazy przedpremierowe - 23 zł

    - Sztuka Na Ekranie, pokazy specjalne – 26 zł 


    - karnet (ważny do 30 VI 2022), na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach Dyskusyjnego Klubu Filmowego  – 33 zł, 

    - wejściówka na jeden film w ramach DKF w poniedziałek – 13 zł, 

    - w pozostałe dni tygodnia w których są pokazy w ramach DKF, obowiązują ceny na dany dzień.


    Wszystkie filmy na zamówienia zbiorowe dostępne są w późniejszych terminach.

    Uwaga! Miejsca na widowni są numerowane

    Zastrzegamy sobie prawo zmian repertuaru z przyczyn niezależnych od Kina MCSW Elektrownia.



    OPISY PREMIER:


    BERLIN ALEXANDERPLATZ, dramat obyczajowy, reż. Burhan Qurbani, Francja, Holandia, Kanada, Niemcy 2020, (183’), projekcja w ramach DKF – Oblicza Muzyki

    Niech Was nie przeraża długość "Berlin Alexanderplatz". Jeśli po spojrzeniu na metraż zaczniecie rozważać wybranie innego tytułu, to wiedzcie, że w ten sposób tracicie szansę na obejrzenie jednego z najważniejszych filmów, jakie w tym roku trafią do naszych kin.

    Qurbani stworzył więc dzieło totalne, oddziałujące na zmysły, emocje i pobudzające do myślenia. "Berlin Alexanderplatz" pozostanie z Wami jeszcze długo po seansie. [Filmweb]

    Hipnotyzująca, kryminalna ballada o nielegalnym imigrancie z Afryki, który przekracza kolejne kręgi przestępczego piekła stolicy Niemiec. Berlin Alexanderplatz to spektakularny powrót do legendarnej powieści Alfreda Döblina, a zarazem śmiały dialog z serialem Rainera Wernera Fassbindera pod tym samym tytułem. Reżyser filmu, Burhan Qurbani, przenosi akcję opowieści z międzywojnia w czasy współczesne, tworząc nocną miejską odyseję. Główny bohater, Francis, ma za sobą mroczną przeszłość i dotarłszy do Niemiec pragnie rozpocząć uczciwe życie. Ale na przybysza bez papierów czekają tylko robota na czarno i ciąg upokorzeń – chyba że ulegnie bezwstydnemu urokowi lokalnego półświatka.

    Europejskie Nagrody Filmowe 2020 - najlepszy kompozytor; Stockholm FF 2020 - najlepszy film, aktor (Welket Bungué); Batumi International ArtHouse FF 2020 - najlepszy aktor (Welket Bungué, Albrecht Schuch); Niemieckie Nagrody Filmowe 2020 - najlepsza muzyka, aktor (Albrecht Schuch), scenografia, zdjęcia, film fabularny

    KRAJ, reż. Maciej Ślesicki, Veronica Andersson, Filip Hillesland, Mateusz Motyka, czarna komedia,  Polska, od 15 lat (103’)

    Policjant drogówki (Krzysztof Stroiński) postanawia sięgnąć po zgoła radykalne metody, by uspokoić szarżujących kierowców; robotnik (Tomasz Włosok) w trakcie walki o prawa rodzicielskie niespodziewanie gubi swoje dziecko; szef rodzinnej firmy (Marian Dziędziel) oczekuje wyjątkowo nieprzyjemnej wizyty ze skarbówki; kuratorka z galerii sztuki współczesnej dowiaduje się, że na dyrektora instytucji mianowany został jej były kochanek; bezpłodne małżeństwo musi pozbyć się dzikiej lokatorki; sąsiedzi urządzają wojnę na fajerwerki, gdy na jaw wychodzą romanse ich żon…


    DYSKUSYJNY KLUB FILMOWY – INAUGURACJA SEZONU 2021/2022

    Kino działające przy Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej Elektrownia w Radomiu, zapraszana Przegląd Filmowy – Oblicza Muzyki 2021, który odbędzie się w dniach 6 – 16 września. 

    Projekcje odbędą się w ramach Dyskusyjnego Klubu Filmowego, sezon otwieramy filmem pt. „BERLIN ALEXANDERPLATZ”, projekcja w poniedziałek, 6 września, godz. 19.45

    6 IX pn. – BERLIN ALEXANDERPLATZ, dramat obyczajowy, reż. Burhan Qurbani, Francja, Holandia, Kanada, Niemcy 2020, (183’) premiera

    Niech Was nie przeraża długość "Berlin Alexanderplatz". Jeśli po spojrzeniu na metraż zaczniecie rozważać wybranie innego tytułu, to wiedzcie, że w ten sposób tracicie szansę na obejrzenie jednego z najważniejszych filmów, jakie w tym roku trafią do naszych kin.

    Qurbani stworzył więc dzieło totalne, oddziałujące na zmysły, emocje i pobudzające do myślenia. "Berlin Alexanderplatz" pozostanie z Wami jeszcze długo po seansie. [Filmweb]

    Hipnotyzująca, kryminalna ballada o nielegalnym imigrancie z Afryki, który przekracza kolejne kręgi przestępczego piekła stolicy Niemiec. Berlin Alexanderplatz to spektakularny powrót do legendarnej powieści Alfreda Döblina, a zarazem śmiały dialog z serialem Rainera Wernera Fassbindera pod tym samym tytułem. Reżyser filmu, Burhan Qurbani, przenosi akcję opowieści z międzywojnia w czasy współczesne, tworząc nocną miejską odyseję. Główny bohater, Francis, ma za sobą mroczną przeszłość i dotarłszy do Niemiec pragnie rozpocząć uczciwe życie. Ale na przybysza bez papierów czekają tylko robota na czarno i ciąg upokorzeń – chyba że ulegnie bezwstydnemu urokowi lokalnego półświatka.

    Europejskie Nagrody Filmowe 2020 - najlepszy kompozytor; Stockholm FF 2020 - najlepszy film, aktor (Welket Bungué); Batumi International ArtHouse FF 2020 - najlepszy aktor (Welket Bungué, Albrecht Schuch); Niemieckie Nagrody Filmowe 2020 - najlepsza muzyka, aktor (Albrecht Schuch), scenografia, zdjęcia, film fabularny

    8 IX śr. – NOWY ORLEAN - MIASTO MUZYKI, dokumentalny, reż. Michael Murphy, USA 2019 (90’) premiera

    Nowy Orlean to światowa stolica muzyki. Jej dźwięki rozbrzmiewają na ulicach miasta od kilkuset lat i nie cichną. Wręcz przeciwnie. Tu rodzą się trendy, nowe gatunki i wirtuozi. Miasto targane przez historię i doświadczane, wciąż dźwiga się i trwa wraz ze swoją kulturą i mieszkańcami. Poznamy skąd w Nowym Orleanie jazz, R&B, funky. Posłuchamy wspaniałej muzyki legend jazzu i zobaczymy na ekranie Louisa Armstronga, The Neville Brothers, The Preservation Hall Jazz Band. O swojej perspektywie Nowego Orleanu opowiedzą m.in. Robert Plant, Keith Richards czy Sting. Ten film to fundament muzycznych podróży każdego kto kocha muzykę.

    Reżyser Michael Murphy oraz producent wykonawczy Terence Blanchard zabiorą was w miejsca gdzie kultura i historia miasta odbija się w muzyce, a muzyka wpływa na kulturę, podnosi ze zgliszcz  i jednoczy jego mieszkańców. 

    Film odkrywa niezrównane, historyczne muzyczne dziedzictwo Nowego Orleanu. Narratorem filmu jest nominowany do Oscara i sześciokrotny zdobywca Nagrody Grammy trębacz jazzowy / kompozytor Terence Blanchard. Archiwalne i nowo odkryte występy takich legend jak Louis Armstrong, Fats Domino, Allen Toussaint, Dr. John, The Neville Brothers i, oczywiście, The Preservation Hall Jazz Band są tkane między rozmowami z takimi wpływowymi muzykami z Nowego Orleanu jak Branford Marsalis, Wynton Marsalis, Harry Connick, Jr., Mannie Fresh i dr Michael White, a także komentarze Roberta Planta , Keitha Richardsa, Bonnie Raitt i Stinga.

    9 IX czw. – SKANDAL. EWENEMET MOLESTY, dokumentalny, reż. Bartosz Paduch, Polska 2020 (69’)

    Dla części odbiorców będzie to sentymentalny powrót do przeszłości i przypomnienie lat młodości, a dla innych "Skandal. Ewenement Molesty" będzie doskonałą okazją do poznania historii płyty, która zrewolucjonizowała polski rap. To też wycieczka do Polski lat 90. XX wieku, gdzie wszystko wyglądało inaczej niż dzisiaj. 

    Ursynowskie blokowiska, w połowie lat 90-tych. Kilku chłopaków zafascynowanych MTV i rapem zza wielkiej wody zakładają Mistic Molesta jako wyraz młodzieńczego buntu przeciwko szarej rzeczywistości. Wtedy nie wiedzą jeszcze, że ich muzyka odmieni polską scenę hip - hopową a oni sami staną się głosem młodego pokolenia. Póki co plan jest prosty: składać rymy, kleić bity i… dobrze się bawić. Nagrywają pierwszą płytę „Skandal” - chuligański rap w ich wykonaniu trafia na póki sklepowe i od razu staje się hitem! Molesty słuchali wszyscy a ich teksty stały się dla młodych ludzi wyznacznikiem wartości moralnych. Zdolne dzieciaki dorosły a ich drogi się rozeszły. Jak teraz dają sobie radę na muzycznym rynku i w życiu? Co pozostało z dawnych ideałów? Czy wiedzieli, że tak będzie? Ten film to wehikuł czasu, który przenosi nas do lat, gdzie wszystko było proste a kumple byli jak rodzina.

    1. X – WOJNA ŚWIATÓW – NASTĘPNE STULECIE, dramat, sci – fi, muz. Józef Skrzek. reż. Piotr Szulkin, Polska 1981 (92’) z archiwum kina, pokaz z kopii cyfrowej.

    Film zapowiada inwazję Marsjan na ostatnie dni roku 2000. Ale kto powiedział, że pokazuję inwazję? A może to była szkolna wycieczka Marsjan, którzy zahaczyli o Ziemię, żeby dostać trochę słodyczy? A czy to w ogóle byli Marsjanie? Przecież to mogła być zwykła prowokacja, bzdura wymyślona przez telewizję. (…) Ten film mówi o społeczeństwie ubezwłasnowolnionym, a ubezwłasnowolnienie tkwi już w idei zbiorowości. [Piotr Szulkin, „Filmowy Serwis Prasowy” 1981, nr 8]

    Rok 2000, kilkanaście dni po inwazji Marsjan na Ziemię. Iron Idem, dziennikarz stacji TV, zostaje zmuszony do odczytania komunikatu nakazującego ludziom nawiązywanie przyjacielskich kontaktów z Marsjanami i honorowe oddawanie dla nich krwi. Na nim samym zostaje wymuszone to przemocą. Ulega presji propagandy i korzysta z profitów dawanych przez legitymację „przyjaciel Marsjan”, spędzając czas z prostytutką Geą. W chwilach refleksji uświadamia sobie swe całkowite uzależnienie od telewizji. Po kilku dniach stacja przygotowuje się do transmisji pożegnania Marsjan. Podczas spektaklu Idem wdziera się na trybunę, wygłasza buntowniczy apel, który kończy się jego aresztowaniem. Oglądając w celi dziennik TV stwierdza, że całkowicie zmieniła się linia propagandowa: Marsjanie okazali się najeźdźcami i sprawcami wielu zbrodni. On sam został uznany za kolaboranta... Egzekucję Idema transmituje telewizja, ale to także jest tylko spreparowane widowisko. Efektowny komiks SF dedykowany Herbertowi G. Wellsowi, autorowi opowiadania Wojna Światów, i Orsonowi Wellesowi autorowi słynnego słuchowiska o inwazji Marsjan, które w 1938 wywołało u amerykańskich słuchaczy panikę. Studium bezwolnego społeczeństwa sterowanego przez wszechmocne medium telewizyjne i ironiczne spojrzenie na zawód telewizyjnego showmana.


    Od 10 IX – RESPECT, biograficzny, muzyczny, reż. Liesl Tommy, USA 2020 (145’)

    Wcześnie osierocona córka, nastoletnia matka, amerykańska ikona muzyki. Wielka diwa, pierwsza kobieta włączona do „Rock and Roll Hall of Fame”, Królowa muzyki soul – Aretha Franklin.


    Zachwycała już jako dziecko śpiewając w kościele swojego ojca (w roli pastora C. L. Franklina – Forest Whitaker), renomę zyskała jeszcze przed osiągnięciem pełnoletności, ale żeby zdobyć powszechne uznanie i szacunek musiała znaleźć swoje własne brzmienie i wypuścić prawdziwy hit. Fenomenalne „Respect” zdobyło szturmem listy przebojów i zapewniło jej nieśmiertelną sławę. Swój geniusz potwierdziła kolejnymi płytami, w tym porywającym albumem „Amazing Grace”, w którym powróciła do korzeni śpiewając muzykę gospel. Media nazwały ją „najwybitniejsza wokalistką naszych czasów”.


    Film „Respect” opowiada zadziwiającą, lecz prawdziwą historię kobiety, która swoim anielskim głosem rzuciła na kolana cały świat. Laureatka Oscara Jennifer Hudson („Dreamgirls”) śpiewająco wciela się w Arethę Franklin w filmie biograficznym, niezrównanym kinowym doświadczeniu, który poruszy czułą strunę u każdego widza.

    11 IX sob. - RONNIE WOOD – KTOŚ NA GÓRZE – MNIE LUBI, dokumentalny, reż. Mike Figgis, USA 2020 (90’) premiera

    Film Mike’a Figgisa to bardzo intymny portret Ronniego Wood’a , legendarnego członka grupy Rolling Stones. Poznajemy go jako muzyka, artystę i twardziela nie poddającego się na żadnym z etapów swojego życia. Człowiek, który będąc już po siedemdziesiątce, wciąż jest na szczycie, opowiada swoją historię od skromnych początków w północnym Londynie, gdzie ukształtował się jego muzyczny świat , poprzez niewyobrażalne 50 lat kariery (jak dotąd) na scenie, kiedy to pracował i tworzył muzykę z najwybitniejszymi muzykami naszych czasów w kapelach takich jak: The Birds, Jeff Beck, The New Barbarians , Rod Stewart, The Faces. Ronnie zabiera nas w podróż poprzez całe swoje życie, oprowadzając nas po jego jasnych i ciemnych zaułkach wraz z przyjaciółmi, którzy są nieodłączną częścią jego historii : Damien Hirst , Mick Jagger, Keith Richards, Imelda May, Rod Stewart.


    Utworem, który najlepiej ukazuje, o czym ten film tak naprawdę jest i kim jest Ronnie Wood, jest kompozycja Mystifies Me. Jest dokładnie taka jak nasz bohater – szczera, bezpretensjonalna, lecz również bardzo wzruszająca i melancholijna. Film Figgisa spodoba się nawet tym, którzy Stonesów i rock’n’rolla nie lubią (są tacy w ogóle?). Wszak nieczęsto się zdarza, że z głównym bohaterem jakiegokolwiek filmu nawiązać możemy tak szczerą i ludzką więź. [Jędrzej Janicki, JazzPress].

     

    12 IX n – SOUND OF METAL, dramat obyczajowy, reż. Darius Marder, USA 2019 (120’). 

    Sound of Metal tworzy przekonujący – zarówno realizacyjnie, jak i fabularnie – obraz rzeczywistości Głuchych, nieczęsto przedstawiany na filmowym ekranie.

    Jeden z najbardziej fascynujących filmów, jakie zobaczycie w tym roku. Poruszająca, pełna emocji opowieść o losach pary, która z dnia na dzień musi zmierzyć się z wyzwaniem bezpowrotnie zmieniającym ich życie. W rolach głównych znakomici Riz Ahmed i Olivia Cooke, a jednym z twórców filmu jest Derek Cianfrance, reżyser Blue Valentine.

    Mają tylko siebie i muzykę. Ruben jest pełnym pasji perkusistą, a Lu przebojową wokalistką. Gdy ruszają w trasę koncertową, a marzenie o wydaniu debiutanckiej płyty jest na wyciągnięcie ręki, Ruben z dnia na dzień zaczyna tracić słuch. W jednej chwili życie, które dotąd znał i kochał, lega w gruzach, a przyszłość staje się wielką niewiadomą. Jego dziewczyna Lu nie daje jednak za wygraną i postanawia zrobić wszystko, by uratować Rubena i to, co ich dotąd łączyło.

    Film nagrodzony dwoma Oscarami 2021 za najlepszy dźwięk i najlepszy montaż.

    13 IX pn. – MOJA KOCHANA VIVIAN, dokumentalny, reż. Matt Riddlehoover, USA 2020 (90’)

    Historia Vivian Liberto, pierwszej żony Johnny’ego Casha i matki czwórki jego dzieci. Reżyser Matt Riddlehoover zabiera widzów w romantyczną, ale również traumatyczną podróż do doświadczeń kobiety, która przez długi czas w świadomości wielu ludzi funkcjonowała jedynie jako dodatek do sławnego męża. Wyprodukowany przez Dustina Tittle’a, wnuka Vivian i Johnny’ego, film zawiera dużo nigdy wcześniej niepublikowanych materiałów archiwalnych – zdjęć oraz nagrań z życia rodziny. 

    Do filmu zostały dołączone nigdy wcześniej niepublikowane nagrania i fotografie rodzinne. W materiale występuje nie tylko pierwsza pania Cash, ale także cztery córki popularnego muzyka, które dzielą się swoim spojrzeniem na ówczesne rodzinne problemy. Dokument wyprodukował Dustin Tittle, wnuk Vivian Liberto i Johnny’ego Casha.

    14 IX wt. – CUDAK, dramat, reż. Anna Kazejak, Polska 2021, (82’) premiera

    Kto wie, czy „Cudak” Anny Kazejak nie jest najlepszym polskim filmem ostatnich lat na temat Zagłady. A jeśli nie, to na pewno dorównuje „W ciemności” Agnieszki Holland.

    Roman Cudakowski, dla przyjaciół Cudak, gra w kapeli na weselach i miejskich imprezach. W czasie okupacji muzykowi nie wiedzie się dobrze. Szansą na zarobek stają się wstępy w lokalu dla Niemców. Ci nie wyobrażają siebie jednak orkiestry bez skrzypka. Wówczas Cudak na koncerty wyprowadza z getta uzdolnionego Szymona Akermana, z którym przed wojną nie żył w zgodzie. W nowej rzeczywistości obydwaj nawzajem siebie potrzebują.

    15 IX śr. – A – HA, dokumentalny, reż. Thomas Robsahm, Norwegia, Niemcy 2021, (109’) pokaz przedpremierowy

    Marzeniem norweskiego zespołu pop a-ha była międzynarodowa sława. Kiedy w 1985 utwór "Take on me" wszedł na 1 miejsce na liście Billboard to pragnienie się spełniło. Sława ma jednak swoją cenę i rachunek ten niestety trzeba było uregulować. Powrót na scenę przyjaciół od czasów dzieciństwa, na wspólną trasę trzech muzyków - obecnie dobrze po pięćdziesiątce - oznacza trzy osobne garderoby, trzy osobne czarne limuzyny i trzy pokoje hotelowe.

    16 IX czw. – BÓG FORTEPIANU, dramat obyczajowy, reż. Itay Tal, Izrael 2019 (80’) premiera

    Dla Anat (Naama Preis) muzyka jest wszystkim. Niestety, dziewczyna nigdy nie była w stanie sprostać wygórowanym oczekiwaniom jej ojca. Z tego powodu kobieta pokłada wielkie nadzieje w swoim nienarodzonym dziecku. Kiedy rodzi się ono głuche, stosuje wręcz ekstremalne środki, aby upewnić się, że jej syn zostanie kompozytorem, którego zawsze pragnął jej ojciec. Kiedy chłopak dorasta i staje twarzą w twarz ze swoim dziadkiem, Anat musi wreszcie wstawić się za swoim synem. Debiutancki film Itay Tal, który ma niesamowicie oryginalną partyturę. W delikatny i przejmujący sposób mówi o trudnych do spełnienia oczekiwaniach przekazywanych z pokolenia na pokolenie oraz presji, jakiej poddawane są często dzieci. Odtwórczyni głównej roli, Naama Preis ("Azimuth"), została wyróżniona za kreację Anat na Festiwalu Filmowym w Jerozolimie.

    KASA KINA CZYNNA:

    poniedziałek: pół godziny przed pierwszym seansem, do rozpoczęcia ostatniego seansu.

    wtorek- piątek: od 10.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.

    sobota- niedziela: od 12.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.


    Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.mcswelektrownia.pl
« wróć do KINO

Pogoda

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz porcję najświeższych informacji

Nasi partnerzy