KINO STUDYJNE FILMÓW ARTYSTYCZNYCH
31 III – 2 IV (piątek - niedziela)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
14.00 - SONIA, Szwecja, Holandia, dubbing, od 6 lat
15.30, 17.45 – DALIDA. SKAZANA NA MIŁOŚĆ, Francja, od 15 lat (premiera)
20.15 – AMERICAN HONEY, USA, Wielka Brytania, od 15 lat (premiera)
3 IV (poniedziałek)
Tylko na zamówienia - SONIA, Szwecja, Holandia, dubbing, od 6 lat
12.30 – DKF, NHEF – BODY, CIAŁO, Polska, od 15 lat
15.30 - DALIDA. SKAZANA NA MIŁOŚĆ, Francja, od 15 lat
18.00 – DKF – OSTATNIE DNI MIASTA, Niemcy, Wielka Brytania, Egipt, Zjednoczone Emiraty Arabskie, od 15 lat, (premiera, film z festiwalu NOWE HORYZONTY 2016)
20.15 – AMERICAN HONEY, USA, Wielka Brytania, od 15 lat
4 – 6 IV (wtorek - czwartek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
8.30 – tylko 4 IV wtorek – DKF, NHEF - OSTATNIA RODZINA, Polska, od 15 lat
8.30 – tylko 5 IV środa - SONIA, Szwecja, Holandia, dubbing, od 6 lat
15.00, 20.15 - DALIDA. SKAZANA NA MIŁOŚĆ, Francja, od 15 lat
17.30 - AMERICAN HONEY, USA, Wielka Brytania, od 15 lat (6 IV ostatni dzień)
Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.elektrownia.art.pl.
Ceny biletów:
- tani poniedziałek: 10 zł, wtorek - czwartek: 12 zł, piątek - niedziela: 15 zł
- filmy dla dzieci: 12 zł
Ceny karnetów:
- karnety na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach DKF w dowolnym terminie do 31 VI 2017 - 21 zł, pojedyncze wejście - 10 zł
- po okazaniu biletu z kina otrzymujesz promocję na zakup biletu na wystawę
- karnety i zaproszenia są ważne po uprzedniej rejestracji w kasie kina
- po zakupie biletu, kasa nie przyjmuje zwrotów
Opisy filmów:
Dalida. Skazana na miłość, dramat, biograficzny, muzyczny, reż. Lisa Azuelos, Francja 2016 (127’)
Niezwykła, oparta na faktach, historia burzliwego i pełnego namiętności życia Dalidy - Marilyn Monroe sceny disco. Artystka wszechstronna, miss Egiptu, zdobywczyni 70-ciu złotych płyt. Urodą porównywana do Kleopatry, była uwielbiana przez publiczność na całym świecie. Na scenie wszystko czego dotknęła stawało się złotem, przeciwnie w życiu osobistym. Szaleńczo poszukiwała miłości, a zakochanych adoratorów doprowadzała do obłędu, a nawet śmierci. Dla jednych dumna i zimna famme fatale, dla innych zagubiona piękność, która przyciągała niewłaściwych mężczyzn. Porywający portret niezwykłej kobiety, uwielbianej przez miliony, lecz niezrozumianej przez nikogo. i.
Źródło: Best Film
American Honey, dramat, reż. Andrea Arnold, USA, Wielka Brytania, 2016 (162’)
Szalone love story w reżyserii jednej z najciekawszych reżyserek współczesnego kina, nominowanej do Oscara i wielokrotnie nagradzanej w Cannes Andrei Arnold („Fish Tank”). Nowoczesne kino drogi, którego młodzi bohaterowie szukają niezależności i wolności. 18-letnia Star (debiutująca na ekranie Sasha Lane) o niczym bardziej nie marzy niż o wyrwaniu się z małego miasteczka, gdzie mieszka z ojczymem i młodszym rodzeństwem. Po kolejnej domowej kłótni porzuca dotychczasowe życie i dołącza do przypadkowo spotkanej grupy rówieśników, którzy wspólnie krążą po Ameryce. Łączy ich poszukiwanie przygody i łatwych pieniędzy. Włóczęga jest ich codziennością, motele ich domem, a życie – niekończącą się zabawą w rytmie popularnych hitów. Przewodzi im Crystal (Riley Keough, pamiętna z głównej roli w serialu „The Girlfriend Experience”), decydująca o tym, kto zostanie przyjęty do grupy, a kto z niej wyrzucony. Jej najbliższy współpracownik – Jake (Shia LaBeouf) – bierze Star pod swoje skrzydła. Ich wspólne przygody na granicy prawa wkrótce przeradzają się w fascynację i uczucie, które zostanie wystawione na próbę.
Źródło: Gutek Film
Ostatnie dni miasta, dramat, reż. Tamer El Said, Egipt, Niemcy, Wielka Brytania, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 2016 (118’)
35-letni Khalid pracuje nad filmem, który ma oddać ducha czasu, uchwycić puls rodzinnego Kairu, gdy stary świat sypie się i kruszy. Na myśl o więzi z miastem nie opuszcza go elegijny ton, przeczucie końca przenika wszystkie działania. Khalid musi opuścić swoje mieszkanie w śródmieściu, bliscy powoli odchodzą, a tęsknota za niespełnioną miłością wciąż spędza mu sen z powiek.
Źródło: Stowarzyszenie Nowe Horyzonty