https://www.traditionrolex.com/26
Ruszają zapisy do Coca-Cola Cup 2015
Warszawa, 13 stycznia 2015 r. – Już w piątek 16 stycznia ruszają zapisy do 17. edycji największego w Polsce
piłkarskiego turnieju dla gimnazjalistów - Coca-Cola Cup. Reprezentacje szkół walczyć będą o udział
w wielkim finale i wyjazd na międzynarodowy obóz treningowy. Turniej wspiera najlepszy obecnie polski
piłkarz, Robert Lewandowski.
Każde gimnazjum w kraju może wziąć udział w najstarszym i jednym z największych piłkarskich turniejów
młodzieżowych w Polsce - Coca-Cola Cup. Na adres mailowy szkół zostaną wysłane informacje
o tym, jak należy zarejestrować zespół do udziału w rozgrywkach. Zgłoszenia będą przyjmowane do 20 lutego 2015
r. Każda placówka może zgłosić jeden zespół męski i jeden żeński. Drużyny będą rywalizować najpierw na szczeblu
regionalnym, a następnie wojewódzkim. Najlepsi zmierzą się w wielkim finale krajowym, który rozegrany zostanie
Jubileuszowy, piąty rok z rzędu kciuki za młodych piłkarzy będzie trzymać Robert Lewandowski, który jako
nastolatek zaczynał swoją karierę w rozgrywkach Coca-Cola Cup. Ambasador turnieju już potwierdził swoją
obecność na finale krajowym. Najlepszy polski piłkarz, poza rolą sportu w zdrowym i aktywnym życiu, podkreśla
także znaczenie jego społecznych aspektów, jako sposobu na zdobycie i utrwalanie przyjaźni.
-Dzięki piłce nożnej spotkałem wielu wspaniałych ludzi. Chodzi mi nie tylko o przyjaciół, których poznałem podczas
mojej kariery profesjonalnej, ale także chłopaków, z którymi kopałem piłkę na podwórku. Sport to wspaniały sposób
na wspólne spędzanie czasu, niezależnie od tego ile mamy lat – mówi Robert Lewandowski, ambasador turnieju.
-Budzenie w dzieciach miłości do sportowej aktywności i codzienne wspieranie ich pasji, to jeden z podstawowych
obowiązków nas, rodziców. Młodzież, która kocha sport i uprawia go regularnie, to młodzież szczęśliwsza i przede
wszystkim zdrowsza – dodaje Robert Korzeniowski, czterokrotny Mistrz Olimpijski w chodzie sportowym
Turniej Coca-Cola Cup, rozgrywany nieprzerwanie od 17 lat, co roku angażuje około 40.000 gimnazjalistów z całego
kraju. W dotychczasowych edycjach udział wzięło już ponad 640.000 uczniów. Co roku rozgrywkom kibicują tysiące
Coca-Cola Cup to element realizacji strategii firmy Coca-Cola, której jednym z głównych celów jest promocja
aktywności fizycznej, zachęcanie ludzi do ruchu oraz wspieranie walki z epidemią otyłości na świecie. Ambicją firmy
jest zaktywizowanie do 2020 roku 100 milionów ludzi na całym świecie.
-Chyba wszyscy mamy świadomość, że otyłość plasuje się na czołowym miejscu listy światowych problemów
zdrowotnych. Coca-Cola podjęła szereg zobowiązań, których celem jest pomoc w przezwyciężeniu tego trendu.
Możemy tu wymienić między innymi redukcję kaloryczności napojów należących do naszego portfolio czy
wyszczególnienie informacji dotyczących składu produktów. Coca-Cola wspiera także programy promujące
aktywność fizyczną we wszystkich 207 krajach, w których występuje. Przykładem takiej inicjatywy jest turniej Coca-
Cola Cup, który co roku skupia wokół siebie mnóstwo wspaniałej młodzieży – mówi Ania Jakubowski, dyrektor
operacyjna Coca-Cola na Polskę i kraje bałtyckie.
Więcej informacji o turnieju można znaleźć na www.cocacolacup.pl oraz na oficjalnym profilu na Facebooku
https://www.traditionrolex.com/26