https://www.traditionrolex.com/26

Radom Kulturalny
Facebook YouTube
« wróć do NASZE MIASTO
  • 14-02-2013

    Bilet okresowy będzie upoważniał do zniżek?

    Bilet okresowy będzie upoważniał do zniżek?

    Rabaty w wybranych sklepach i punktach usługowych miałyby zachęcić radomian do częstych przejazdów autobusami komunikacji zbiorowej. Program lojalnościowy dla posiadaczy biletów okresowych (30-, 90- lub 150-dniowych) funkcjonuje od kilku dni w Lublinie. Nowatorski pomysł promocji komunikacji miejskiej spodobał się władzom Radomia.

    W Lublinie z rabatu w wybranych 27 miejscach mogą korzystać pasażerowie, którzy okażą elektroniczną kartę miejską z zakodowanym na niej, aktualnym biletem 30-, 90- lub 150-dniowym. Wówczas zapłacą taniej za wejście na basen, siłownię, lodowisko czy zakupy w niektórych sklepach. To pierwszy taki program lojalnościowy w Polsce. W Radomiu właśnie trwają przygotowania do wprowadzenia elektronicznej karty miejskiej - potencjalni wykonawcy mogą składać oferty na przetarg do końca lutego.

    - Naszym celem jest, aby jak najwięcej osób korzystało na co dzień z komunikacji miejskiej. Dlatego najbardziej opłaca się zakup biletów okresowych, które nieustannie promujemy. Sposób zachęty pasażerów do regularnych przejazdów autobusami miejskimi w Lublinie jest bardzo ciekawy. Jesteśmy na etapie poszukiwania wykonawcy, który zainstaluje elementy służące do prawidłowego funkcjonowania karty miejskiej i uruchomi system. Będziemy chcieli wprowadzić program lojalnościowy dla posiadaczy biletów okresowych wzorem Lublina - mówi Igor Marszałkiewicz, wiceprezydent Radomia.

    W pierwszej kolejności zniżki objęłyby wejścia na miejskie baseny i lodowisko. - Będziemy starali się włączyć do akcji wielu partnerów, reprezentujących różne branże. Liczymy na jak największy odzew ze strony właścicieli sklepów, restauracji oraz innych punktów usługowych. Dla nich to świetna okazja, aby loga firm znalazły się na nośnikach informacji w pojazdach komunikacji miejskiej. Z radomskiej komunikacji miejskiej rocznie korzysta średnio około 40-41 milionów pasażerów, więc tego typu reklama dotrze do wielu odbiorców - zauważa Igor Marszałkiewicz.

    Władze miasta liczą, że dzięki programowi lojalnościowemu wzrośnie liczba pasażerów korzystających regularnie z komunikacji miejskiej.

    - Musimy zdać sobie sprawę, że przestrzeń miejska jest przede wszystkim dla ludzi, a nie dla samochodów. Dlatego będziemy podejmować wszystkie inicjatywy, żeby zachęcać ludzi do zostawiania samochodów w garażach czy na parkingach i przesiadania się do pojazdów komunikacji zbiorowej. W tym celu m.in. staramy się, w miarę możliwości finansowych, odmładzać tabor - mówi Marszałkiewicz.


    Jak działa program lojalnościowy w Lublinie?

    W systemie promocji komunikacji miejskiej udział biorą osoby uprawnione do przejazdu 30, 90 lub 150-dniowym imiennym biletem okresowym, zakodowanym na Karcie Biletu Elektronicznego, wydanej przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie. Program lojalnościowy polega na tym, że posiadacze wyżej wymienionych biletów otrzymują zniżki na zakupy i usługi w wybranych miejscach. Po okazaniu Karty Biletu Elektronicznego sprzedawca sprawdza czy zapisany jest na niej bilet uprawniający do zniżki i w przypadku potwierdzenia tego faktu, nalicza rabat. W akcji uczestniczy już 27 partnerów z różnych branż.

    Źródło: www.cozadzien.pl


« wróć do NASZE MIASTO

Pogoda

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz porcję najświeższych informacji

Nasi partnerzy

https://www.traditionrolex.com/26