https://www.traditionrolex.com/26

Radom Kulturalny
Facebook YouTube
  • 21-07-2020

    Kalendarz kina na okres 24 - 30 lipca, Przegląd Kina Francuskiego

    KALENDARZ PROJEKCJI  24 - 30 VII 2020


    24 VII (piątek)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    15.45 - FILMY DLA DZIECI – WIKING I MAGICZNY MIECZ, Belgia, Francja, Niemcy, przygodowy, animowany, dubbing, od 6 lat 

    18.00 – DKF – 11 PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO – CZYSTA JAK ŚNIEG, od 15 lat (premiera)

    20.00 – CÓŻ ZA PIĘKNY DZIEŃ, USA, od 15 lat (premiera)


    25 VII (sobota)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    15.30 - FILMY DLA DZIECI – 11 PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO – DILILI W PARYŻU, Francja, animowany, dubbing, od 8 lat (premiera)

    18.00 – DKF – 11 PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO – BUNTOWNICZKI, Francja, od 15 lat (premiera)

    20.00 – CÓŻ ZA PIĘKNY DZIEŃ, USA, od 15 lat (premiera)


    26 VII (niedziela)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    15.30 - FILMY DLA DZIECI – 11 PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO – CHŁOPIEC Z CHMUR, Francja, przygodowy, dubbing, od 8 lat (premiera)

    18.00 – DKF – 11 PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO – SYNOWIE, Francja, od 15 lat (premiera)

    20.00 – CÓŻ ZA PIĘKNY DZIEŃ, USA, od 15 lat (premiera)


    27 VII (poniedziałek)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    15.45 - FILMY DLA DZIECI – WIKING I MAGICZNY MIECZ, Belgia, Francja, Niemcy, przygodowy, animowany, dubbing, od 6 lat 

    18.00 – DKF – 11 PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO – ARAB BLUES, Francja, Tunezja, od 15 lat (premiera)

    20.00 – CÓŻ ZA PIĘKNY DZIEŃ, USA, od 15 lat (premiera)



    28 VII (wtorek)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    15.45 - FILMY DLA DZIECI – WIKING I MAGICZNY MIECZ, Belgia, Francja, Niemcy, przygodowy, animowany, dubbing, od 6 lat 

    18.00 – DKF – 11 PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO – KOŁYSANKA, Francja, od 15 lat (premiera)

    20.00 – CÓŻ ZA PIĘKNY DZIEŃ, USA, od 15 lat (premiera)

    21.00 – DKF – KINO NA TARASIE – TAJEMNICE SILVER LAKE, USA, od 15lat 


    29 VII (środa)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    15.45 - FILMY DLA DZIECI – WIKING I MAGICZNY MIECZ, Belgia, Francja, Niemcy, przygodowy, animowany, dubbing, od 6 lat 

    18.00 – DKF – 11 PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO – JAK BYĆ DOBRĄ ŻONĄ, Francja, od 15 lat (premiera)

    20.15 – CÓŻ ZA PIĘKNY DZIEŃ, USA, od 15 lat (premiera)


    30 VII (czwartek)

    Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

    15.45 - FILMY DLA DZIECI – WIKING I MAGICZNY MIECZ, Belgia, Francja, Niemcy, przygodowy, animowany, dubbing, od 6 lat (ostatni dzień)

    18.00 – DKF – 11 PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO – PRAWDZIWA MIŁOŚĆ, Francja, od 15 lat (premiera)

    20.00 – CÓŻ ZA PIĘKNY DZIEŃ, USA, od 15 lat (ostatni dzień)


    Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.elektrownia.art.pl.


    UWAGA W KINIE OBOWIAZUJĄ !!!!


    - MASECZKI I RĘKAWICE

    - ZACHOWANIE BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI (1,5 M)

    - SPRZEDAJEMY 50 % MIEJSC NA WIDOWNI



    Ceny biletów:

     

    - kino na tarasie – 5 zł

    - tani poniedziałek: 13 zł, wtorek - czwartek: 17 zł, piątek - niedziela: 19zł 

    - filmy dla dzieci: 15 zł

    - bilety grupowe (powyżej 10 widzów, w dowolny dzień) – 14 zł

    - Pokazy przedpremierowe - 21 zł

    - Sztuka Na Ekranie, pokazy specjalne – 25 zł 


    Ceny karnetów na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach DKF  – 33 zł, karnet ważny do 31 XII 2020, wejściówka na jeden film w ramach DKF – 13 zł, w pozostałe dni tygodnia w których są pokazy w ramach przeglądów obowiązują ceny kinowe na dany dzień.


    Uwaga! Miejsca na widowni są numerowane


    MCSW Elektrownia zastrzega sobie prawo zmian repertuaru



    OPISY PREMIER


    CÓŻ ZA PIĘKNY DZIEŃ, reż. Marielle Heller, biograficzny/dramatUSA, od 15 lat

    Tom Hanks wciela się w postać pana Rogersa, we współczesnej historii o tym, jak uprzejmość triumfuje nad cynizmem. Całość oparta jest na prawdziwej historii przyjaźni Freda Rogersa i dziennikarza Toma Junoda. Kiedy znużony życiem dziennikarz (Matthew Rhys) poznaje Freda Rogersa, powoli porzuca swój sceptycyzm, ucząc się empatii, uprzejmości i przyzwoitości od najbardziej lubianego w Ameryce sąsiada.


    XI PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO 2020


    24 VII - Czysta jak śnieg(Blanche comme neige) reż. Anne Fontaine, Francja 2018, (95’) 

    Obsada : Lou de Laâge, Isabelle Huppert, Charles Berling, Benoît Poelvoorde


    Claire, młoda kobieta o wielkiej urodzie, budzi zazdrość teściowej, Maud, która posuwa się nawet do zaplanowania morderstwa. Claire zostaje wyratowana z opresji przez tajemniczego mężczyznę, który zabiera ją na swoją farmę. Kobieta postanawia zostać w wiosce, co wywołuje poruszenie wśród mieszkańców. Jeden, drugi... wkrótce jej urokowi ulega siedmiu mężczyzn! A dla niej jest to początek radykalnej emancypacji ― cielesnej i uczuciowej.


    25 VII - Dilili w Paryżu  (Dilili a Paris) reż. Michel Ocelot, Francja 2018, (95’)


    Paryż, czasy Belle Époque. Mała Dilili z Nowej Kaledonii w towarzystwie gońca Orela, przemierza miasto trójkołowcem, prowadząc śledztwo w sprawie tajemniczych porwań małych dziewczynek. Spotyka na swojej drodze wybitne osobistości epoki, które dają jej wskazówki. Odkrywa, że pod ziemią żyją bardzo źli ludzie: Panowie-Mistrzowie. Dwójka przyjaciół zawzięcie walczy na rzecz radosnego życia, pełnego światła i wzajemnej sympatii. 

      

    25 VII -  Buntowniczki (Rebelles) reż. Allan Mauduit, Francja 2018, (88’)

    Obsada : Cécile de France, Yolande Moreau, Audrey Lamy


    Po piętnastu latach na Lazurowym Wybrzeżu była Miss Regionu powraca do rodzinnej miejscowości. Pozbawiona środków do życia, znajduje zatrudnienie w fabryce konserw, gdzie w obronie przed niechcianymi zalotami niechcący zabija własnego szefa. Świadkami wypadku są jej dwie współpracowniczki. Cała trójka już chce jest dzwonić po karetkę, gdy znajduje przy mężczyźni torbę pełną banknotów. Kobiety postanawiają podzielić się znaleziskiem. Dopiero wtedy wpadają w prawdziwe kłopoty…


    26 VII -   Synowie (Deux fils) reż. Félix Moati, Francja 2018, (90’)

    Obsada : Vincent Lacoste, Benoît Poelvoorde, Mathieu Capella


    Joseph wraz z synami Jachimem i Ivanem, tworzy trzyosobową, blisko związaną ze sobą rodzinę.  Młodszy syn, Ivan, gimnazjalista inny niż wszyscy, przechodzi akurat kryzys mistyczny.  Buntuje się, widząc jak  upadają jego dotychczasowe autorytety.  Starszy Joachim nie może pogodzić się z ostatnim niepowodzeniem miłosnym, poważnie zaniedbując studia w zakresie psychiatrii. A ojciec postanawia zamienić udaną karierę lekarską na nieudaną karierę pisarską.  Mimo niepowodzeń panowie bezustannie obdarzają się wzajemną uwagą, poszukując - czasem dość niezdarnie - miłości.   


    26 VII Chłopiec z chmur (Donne-moi des ailes) reż. Nicolas Vanier, Francja 2018, (113’)

    Obsada : Jean-Paul Rouve, Melanie Doutey, Louis Vazquez, Dominique Pinon 

     

    Prawdziwa historia, która poruszyła całą Europę.

    Dla Thomasa, chłopca zanurzonego w świecie gier video, pomysł spędzenia wakacji z ojcem, zapalonym ornitologiem Christianem (nagrodzony Cezarem, znany z hitów „Asteriks i Obeliks: Misja Kleopatra”, „Nowych przygód Aladyna” oraz „Niczego nie żałuję – Edith Piaf” Jean-Paul Rouve), wydaje się koszmarem. Gdy naukowiec oznajmia, że chce uczyć zagrożone wyginięciem dzikie gęsi migrowania, chłopiec myśli, że rodzic stracił rozum. Ale skazany na całodobową opiekę nad świeżo wyklutymi pisklakami chłopiec przywiązuje się coraz bardziej do skrzydlatych przyjaciół. Podniebna podróż z Norwegii aż do Francji jest nie tylko ostatnią szansą na przetrwanie przeuroczych ptaków, ale też przygodą życia dla Thomasa i wydarzeniem, którym emocjonowała się cała Europa.


    Najnowszy film mistrza kina familijnego Nicolasa Vaniera, autora niezapomnianego hitu „Bella i Sebastian”.


    27 VII - Arab blues (Un divan à Tunis) reż. Manele Labidi, Francja, Tunezja 2019, (88’)

    Obsada : Golshifteh Farahani, Majd Mastoura, Aïsha Ben Miled


    Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej? Komedia „Arab Blues” przypomina, że powroty w rodzinne strony nie zawsze bywają łatwe. Tak jest w przypadku wychowanej we Francji Selmy, która postanawia wrócić do Tunezji, aby otworzyć gabinet psychoanalityczny. Na miejscu okazuje się jednak, że nie tylko nikt tam na nią nie czeka, ale jej zawód i styl życia nawet najbliższym krewnym wydają się cokolwiek podejrzane. Kulturowe różnice generują serię pomyłek i nieporozumień, które debiutująca reżyserka Manele Labidi ze swadą rozbraja humorem.

     

    Niezależna, niezamężna, żyjąca na własnych zasadach Selma jest solą w oku konserwatywnej rodziny i miejscowej władzy. W ulubionych dżinsach i z papierosem w ustach szybkim krokiem przemierza ulice, korytarze i pokoje, odkrywając po drodze nie tylko absurdy lokalnego prawa, ale i własną tożsamość. Charyzma, urok i ekranowy magnetyzm odtwórczyni głównej roli, Golshifteh Farahani (gwiazda „Patersona” Jima Jarmuscha oraz „Co wiesz o Elly” Asghara Farhadiego), sprawiają, że od początku kibicujemy szalonym planom psychoanalityczki. Kibicujemy też jej kolejnym pacjentom, którzy - wychowani w opresyjnej kulturze - wreszcie przyznają sobie prawo do depresji, lęku i bycia tym, kim naprawdę są.



    28 VII - Kołysanka (Une chanson douce) reż. Lucie Borleteau, Francja 2019, (100’)

    Obsada: Leïla Bekhti, Antoine Reinartz, Karin Viard


    Myriam i Paul są kochającym się małżeństwem z dwójką dzieci. Gdy Myriam postanawia wrócić do zawodu adwokata, para zaczyna szukać niani. Po surowym castingu zatrudniają Louise. Dzieci szybko przywiązują się do nowej opiekunki, która stopniowo staje się centralną postacią w rodzinie. Niania była dla nich wybawieniem… do czasu.

    Thriller psychologiczny na podstawie bestsellerowej powieści przetłumaczonej na 43 języki powieści Leïli Slimani.


    29 VII - Jak być dobrą żoną,  (La bonne épouse) reż. Martin Provost, Francja 2019, (108’)

    Obsada : Juliette Binoche, Edouard Baer, Yolande Moreau, Noémie Lvovsky 


    Paulette (Juliette Binoche) wraz z małżonkiem prowadzą prywatną szkołę dla dziewcząt, w której nastolatki uczą się, jak być perfekcyjną żoną i panią domu. Niestety po nagłej śmierci męża Paulette odkrywa, że szkoła jest na skraju bankructwa i ona sama musi wziąć sprawy w swoje ręce. Sytuacji nie ułatwiają feminizm i rewolucja seksualna, które z dnia na dzień zmieniają społeczeństwo i świat dookoła. Aby ratować szkołę, Paulette łączy siły ze swoją pierwszą miłością – André (Edouard Baer), ekscentryczną przyrodnią siostrą – Gilberte (Yolande Moreau) oraz surową zakonnicą Marie-Thérèse (Noémie Lvovsky). Nieoczekiwanie jednak sama zaczyna mieć wątpliwości co do własnych poglądów i przekonań. Czy to możliwe, żeby miała stać się… wyzwoloną kobietą?


    Pełna wdzięku i humoru opowieść o kobiecości, równości płci oraz o tym, że małżeństwo to prawdziwa…. szkoła przetrwania. Inspiracją do filmu były autentyczne poradniki dla kobiet oraz własne, rodzinne wspomnienia reżysera.


    30 VII - Prawdziwa miłość (C’est ça l’amour) reż. Claire Burger, Francja 2018, (98’)

    Obsada : Bouli Lanners, Justine Lacroix, Sarah Henochsberg


    Od odejścia żony Mario sam zajmuje się domem i wychowywaniem swoich dwóch córek. Czternastoletnia Frida obwinia go o odejście matki. Siedemnastoletnia Niki marzy o niezależności. Tymczasem Mario wyczekuje powrotu partnerki.



    XI PRZEGLĄD NOWEGO KINA FRANCUSKIEGO 2020

    24 VII - Czysta jak śnieg(Blanche comme neige) reż. Anne Fontaine, Francja 2018, (95’)

    25 VII - Dilili w Paryżu  (Dilili a Paris) reż. Michel Ocelot, Francja 2018, (95’)

    25 VII -  Buntowniczki (Rebelles) reż. Allan Mauduit, Francja 2018, (88’)

    26 VII - Synowie (Deux fils) reż. Félix Moati, Francja 2018, (90’)

    26 VII - Chłopiec z chmur(Donne-moi des ailes) reż. Nicolas Vanier, Francja 2018, (113’)

    27 VII - Arab blues (Un divan à Tunis) reż. Manele Labidi, Francja, Tunezja 2019, (88’)

    28 VII  - Kołysanka(Une chanson douce) reż. Lucie Borleteau, Francja 2019, (100’)

    29 VII  - ……. Polski tytuł wkrótce (La bonne épouse) reż. Martin Provost, Francja 2019, (108’)

    30 VII - Prawdziwa miłość (C’est ça l’amour) reż. Claire Burger, Francja 2018, (98’)


    Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej Elektrownia, przy ul. Mikołaja Kopernika 1 w Radomiu

    Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.mcswelektrownia.pl


    MCSW „Elektrownia” w Radomiu zastrzega sobie prawo zmian repertuaru.


    OPISY FILMÓW:


    24 VII - Czysta jak śnieg(Blanche comme neige) reż. Anne Fontaine, Francja 2018, (95’) 

    Obsada : Lou de Laâge, Isabelle Huppert, Charles Berling, Benoît Poelvoorde


    Claire, młoda kobieta o wielkiej urodzie, budzi zazdrość teściowej, Maud, która posuwa się nawet do zaplanowania morderstwa. Claire zostaje wyratowana z opresji przez tajemniczego mężczyznę, który zabiera ją na swoją farmę. Kobieta postanawia zostać w wiosce, co wywołuje poruszenie wśród mieszkańców. Jeden, drugi... wkrótce jej urokowi ulega siedmiu mężczyzn! A dla niej jest to początek radykalnej emancypacji ― cielesnej i uczuciowej.


    25 VII - Dilili w Paryżu  (Dilili a Paris) reż. Michel Ocelot, Francja 2018, (95’)


    Paryż, czasy Belle Époque. Mała Dilili z Nowej Kaledonii w towarzystwie gońca Orela, przemierza miasto trójkołowcem, prowadząc śledztwo w sprawie tajemniczych porwań małych dziewczynek. Spotyka na swojej drodze wybitne osobistości epoki, które dają jej wskazówki. Odkrywa, że pod ziemią żyją bardzo źli ludzie: Panowie-Mistrzowie. Dwójka przyjaciół zawzięcie walczy na rzecz radosnego życia, pełnego światła i wzajemnej sympatii. 

      

    25 VII -  Buntowniczki (Rebelles) reż. Allan Mauduit, Francja 2018, (88’)

    Obsada : Cécile de France, Yolande Moreau, Audrey Lamy


    Po piętnastu latach na Lazurowym Wybrzeżu była Miss Regionu powraca do rodzinnej miejscowości. Pozbawiona środków do życia, znajduje zatrudnienie w fabryce konserw, gdzie w obronie przed niechcianymi zalotami niechcący zabija własnego szefa. Świadkami wypadku są jej dwie współpracowniczki. Cała trójka już chce jest dzwonić po karetkę, gdy znajduje przy mężczyźni torbę pełną banknotów. Kobiety postanawiają podzielić się znaleziskiem. Dopiero wtedy wpadają w prawdziwe kłopoty…


    26 VII -   Synowie (Deux fils) reż. Félix Moati, Francja 2018, (90’)

    Obsada : Vincent Lacoste, Benoît Poelvoorde, Mathieu Capella


    Joseph wraz z synami Jachimem i Ivanem, tworzy trzyosobową, blisko związaną ze sobą rodzinę.  Młodszy syn, Ivan, gimnazjalista inny niż wszyscy, przechodzi akurat kryzys mistyczny.  Buntuje się, widząc jak  upadają jego dotychczasowe autorytety.  Starszy Joachim nie może pogodzić się z ostatnim niepowodzeniem miłosnym, poważnie zaniedbując studia w zakresie psychiatrii. A ojciec postanawia zamienić udaną karierę lekarską na nieudaną karierę pisarską.  Mimo niepowodzeń panowie bezustannie obdarzają się wzajemną uwagą, poszukując - czasem dość niezdarnie - miłości.   


    26 VII Chłopiec z chmur (Donne-moi des ailes) reż. Nicolas Vanier, Francja 2018, (113’)

    Obsada : Jean-Paul Rouve, Melanie Doutey, Louis Vazquez, Dominique Pinon 

     

    Prawdziwa historia, która poruszyła całą Europę.

    Dla Thomasa, chłopca zanurzonego w świecie gier video, pomysł spędzenia wakacji z ojcem, zapalonym ornitologiem Christianem (nagrodzony Cezarem, znany z hitów „Asteriks i Obeliks: Misja Kleopatra”, „Nowych przygód Aladyna” oraz „Niczego nie żałuję – Edith Piaf” Jean-Paul Rouve), wydaje się koszmarem. Gdy naukowiec oznajmia, że chce uczyć zagrożone wyginięciem dzikie gęsi migrowania, chłopiec myśli, że rodzic stracił rozum. Ale skazany na całodobową opiekę nad świeżo wyklutymi pisklakami chłopiec przywiązuje się coraz bardziej do skrzydlatych przyjaciół. Podniebna podróż z Norwegii aż do Francji jest nie tylko ostatnią szansą na przetrwanie przeuroczych ptaków, ale też przygodą życia dla Thomasa i wydarzeniem, którym emocjonowała się cała Europa.


    Najnowszy film mistrza kina familijnego Nicolasa Vaniera, autora niezapomnianego hitu „Bella i Sebastian”.


    27 VII - Arab blues (Un divan à Tunis) reż. Manele Labidi, Francja, Tunezja 2019, (88’)

    Obsada : Golshifteh Farahani, Majd Mastoura, Aïsha Ben Miled


    Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej? Komedia „Arab Blues” przypomina, że powroty w rodzinne strony nie zawsze bywają łatwe. Tak jest w przypadku wychowanej we Francji Selmy, która postanawia wrócić do Tunezji, aby otworzyć gabinet psychoanalityczny. Na miejscu okazuje się jednak, że nie tylko nikt tam na nią nie czeka, ale jej zawód i styl życia nawet najbliższym krewnym wydają się cokolwiek podejrzane. Kulturowe różnice generują serię pomyłek i nieporozumień, które debiutująca reżyserka Manele Labidi ze swadą rozbraja humorem.

     

    Niezależna, niezamężna, żyjąca na własnych zasadach Selma jest solą w oku konserwatywnej rodziny i miejscowej władzy. W ulubionych dżinsach i z papierosem w ustach szybkim krokiem przemierza ulice, korytarze i pokoje, odkrywając po drodze nie tylko absurdy lokalnego prawa, ale i własną tożsamość. Charyzma, urok i ekranowy magnetyzm odtwórczyni głównej roli, Golshifteh Farahani (gwiazda „Patersona” Jima Jarmuscha oraz „Co wiesz o Elly” Asghara Farhadiego), sprawiają, że od początku kibicujemy szalonym planom psychoanalityczki. Kibicujemy też jej kolejnym pacjentom, którzy - wychowani w opresyjnej kulturze - wreszcie przyznają sobie prawo do depresji, lęku i bycia tym, kim naprawdę są.



    28 VII - Kołysanka (Une chanson douce) reż. Lucie Borleteau, Francja 2019, (100’)

    Obsada: Leïla Bekhti, Antoine Reinartz, Karin Viard


    Myriam i Paul są kochającym się małżeństwem z dwójką dzieci. Gdy Myriam postanawia wrócić do zawodu adwokata, para zaczyna szukać niani. Po surowym castingu zatrudniają Louise. Dzieci szybko przywiązują się do nowej opiekunki, która stopniowo staje się centralną postacią w rodzinie. Niania była dla nich wybawieniem… do czasu.

    Thriller psychologiczny na podstawie bestsellerowej powieści przetłumaczonej na 43 języki powieści Leïli Slimani.


    29 VII  ……. Polski tytuł wkrótce (La bonne épouse) reż. Martin Provost, Francja 2019, (108’)

    Obsada : Juliette Binoche, Edouard Baer, Yolande Moreau, Noémie Lvovsky 


    Paulette (Juliette Binoche) wraz z małżonkiem prowadzą prywatną szkołę dla dziewcząt, w której nastolatki uczą się, jak być perfekcyjną żoną i panią domu. Niestety po nagłej śmierci męża Paulette odkrywa, że szkoła jest na skraju bankructwa i ona sama musi wziąć sprawy w swoje ręce. Sytuacji nie ułatwiają feminizm i rewolucja seksualna, które z dnia na dzień zmieniają społeczeństwo i świat dookoła. Aby ratować szkołę, Paulette łączy siły ze swoją pierwszą miłością – André (Edouard Baer), ekscentryczną przyrodnią siostrą – Gilberte (Yolande Moreau) oraz surową zakonnicą Marie-Thérèse (Noémie Lvovsky). Nieoczekiwanie jednak sama zaczyna mieć wątpliwości co do własnych poglądów i przekonań. Czy to możliwe, żeby miała stać się… wyzwoloną kobietą?


    Pełna wdzięku i humoru opowieść o kobiecości, równości płci oraz o tym, że małżeństwo to prawdziwa…. szkoła przetrwania. Inspiracją do filmu były autentyczne poradniki dla kobiet oraz własne, rodzinne wspomnienia reżysera.


    30 VII - Prawdziwa miłość (C’est ça l’amour) reż. Claire Burger, Francja 2018, (98’)

    Obsada : Bouli Lanners, Justine Lacroix, Sarah Henochsberg


    Od odejścia żony Mario sam zajmuje się domem i wychowywaniem swoich dwóch córek. Czternastoletnia Frida obwinia go o odejście matki. Siedemnastoletnia Niki marzy o niezależności. Tymczasem Mario wyczekuje powrotu partnerki.

Pogoda

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz porcję najświeższych informacji

Nasi partnerzy

https://www.traditionrolex.com/26