Przedwczoraj rozpoczęła się kampania społeczna Kupuj Polskie "Swój do swego po swoje", której celem jest promocja patriotyzmu konsumenckiego! Akcja jest przeprowadzana cyklicznie przez Młodzież Wszechpolską, jednak w tym roku za prowadzenie kampanii społecznej w naszym mieście odpowiedzialne są dodatkowo Ruch Światło - Życie Diecezji Radomskiej, Stowarzyszenie Patriotyczne Pionki oraz inicjatywa Rolnik Handluje.
Pandemia koronawirusa ograniczyła w ostatnich miesiącach działalność społeczną. Jedną z pierwszych akcji jaką po przerwie decydujemy się przeprowadzić w naszym mieście, to Kupuj Polskie. Pragniemy w ten sposób pomóc lokalnym przedsiębiorcom i polskiej gospodarce w przetrwaniu kryzysu.- mówi Zuzanna Okulska- Bożek z Młodzieży Wszechpolskiej
Przedwczoraj o godz. 17.00 na placu Jagiellońskim zorganizowana została wspólna konferencja prasowa. Organizatorzy przedstawili plan i cel kampanii na najbliższe miesiące. Zaraz po konferencji zostały rozdane ulotki informacyjne. Organizatorzy prowadzili dyskusje oraz tłumaczyli Radomianom, jak ważne dla rozwoju i jej gospodarki są najprostsze, codzienne, konsumenckie decyzje oraz informowali w jaki sposób można sprawdzić, czy produkt, po który sięgamy, jest w rzeczywistości polski.
Pragniemy, aby Polacy wyzbyli się kompleksów, uwierzyli w to, że polskie często oznacza lepsze oraz zaczęli inwestować w lokalne przedsiębiorstwa, troszcząc się o dobro narodu i stymulując rozwój polskiej gospodarki. - powiedział Franciszek Kowalczyk z Ruch Światło- Życie Diecezji Radomskiej.