https://www.traditionrolex.com/26
Warszawa, 2 lipca 2013 r. – Turniej dla gimnazjalistów Coca-Cola Cup 2013 już za nami. Sukces Strefy
Aktywnego Życia towarzyszącej rozgrywkom sprawił, że przez cały miesiąc będzie można korzystać
z jej atrakcji na warszawskim Podzamczu.
15. jubileuszowa edycja turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup zakończyła się widowiskowym finałem, rozegranym
8 czerwca na Rynku Głównym w Krakowie. Ogromne zainteresowanie Strefą Aktywnego Życia, w której spędziło
czas blisko 40.000 kibiców spowodowało, że od 28 czerwca do 28 lipca warszawiacy i turyści mogą ją odwiedzać
na Podzamczu (Skwer im.I Dywizji Pancernej u zbiegu ulic Boleść i Sanguszki).
- Cieszymy się, że główne hasło tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup „Bądź aktywny, dołącz do gry” spotkało
się z bardzo pozytywnym odbiorem Polaków. Tak duże zainteresowanie Strefą Aktywnego Życia, którą podczas
wszystkich finałów wojewódzkich odwiedziło niemal 10 tysięcy osób, a w samym Krakowie blisko 40 tysięcy, świadczy
o tym, że ludzie chcą się ruszać i aktywnie spędzać czas. Dlatego też chcemy kontynuować takie działania nie tylko
podczas kolejnych edycji turnieju, ale również w okresie letnim, w miejscu gdzie warszawiacy i turyści chętnie
spędzają swój wolny czas – podkreśla Sebastian Wężyk z Coca-Cola Poland - Promocja ruchu i szeroko pojętej
aktywności fizycznej jest jednym z filarów społecznej odpowiedzialności firmy Coca-Cola. To także jeden z elementów
realizacji zobowiązań ogłoszonych przez The Coca-Cola Company, której celem jest wspieranie walki z epidemią
otyłości. W każdym z 207 krajów, w których oferujemy nasze produkty, angażujemy się w programy promujące
aktywność fizyczną. W samej tylko Europie wspieramy 88 programów pomagających ponad 3 milionom osób
prowadzić zdrowsze i bardziej aktywne życie – dodaje Damian Podawca, Coca-Cola Poland.
Atrakcje w Strefie Aktywnego Życia
Strefa Aktywnego Życia to szereg zabaw o charakterze sportowym oraz miejsce, gdzie wraz z rodziną
i przyjaciółmi będzie można spędzić aktywnie chwile na swieżym powietrzu.
W Strefie Aktywnego Życia na każdego czekają proste konkurencje sportowe, np. jazda na rowerku stacjonarnym,
skakanie na skakance czy utrzymanie się na równoważni. Dodatkowo będzie można nauczyć się zagrań piłkarskich,
rozegrać miniturniej w piłkarzyki, zagrać w siatko-nogę, sprawdzić jak spalić kalorie pochodzące z ulubionych
przysmaków czy skorzystać ze specjalnej maszyny, która zamienia wykonaną aktywność fizyczną w energię,
jednocześnie ładując telefon komórkowy.
Strefa Aktywnego Życia jest otwarta dla wszystkich w godzinach od 10 do 18. Za udział w aktywacjach można
otrzymać sportowe upominki.
O ZAANGAŻOWANIU COCA-COLA W SPORT:
Coca-Cola już od ponad stu lat wspiera dyscypliny sportowe. Przez ten czas zaangażowała się w wiele różnorodnych międzynarodowych,
krajowych i lokalnych imprez sportowych. Wspierała między innymi Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej
i Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata. Poprzez swoje programy marketingowe i komunikacyjne Coca-Cola promuje wartości sportowe
i podkreśla duże znaczenie aktywności fizycznej.
Coca-Cola wspiera Ruch Olimpijski od 1928 roku i jest najstarszym korporacyjnym partnerem Igrzysk. Cenimy sobie wartości, jakie
przyświecają Ruchowi Olimpijskiemu, takie jak przyjaźń, dążenie do doskonałości i szacunek. Dlatego staramy się być odpowiedzialnym
sponsorem i wykorzystywać nasze zaangażowanie w Olimpiadę do motywowania ludzi na całym świecie, aby zmienili swoje zachowania.
Coca-Cola od ponad 80 lat, a dokładniej od Mistrzostw Świata FIFA w Urugwaju w 1930 r., związana jest także z piłką nożną. Jest najstarszym
partnerem korporacyjnym FIFA, z którą współpracuje od 1978r. Od 1988 roku Coca-Cola współpracuje też z UEFA jako Oficjalny Sponsor
Mistrzostw Europy. Coca-Cola angażuje się w futbol na każdym poziomie - sponsoruje największe imprezy piłkarskie, jak Mistrzostwa Świata
czy UEFA EUROTM, ale też realizuje w ponad 100 krajach liczne turnieje piłkarskie dla młodzieży, w tym Coca-Cola Cup.
Coca-Cola sponsoruje ponad 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce
przykładami takich programów jest jeden z największych i najstarszych turniejów piłkarskich dla młodzieży Coca-Cola Cup, w którym do
tej pory uczestniczyło prawie 600 tysięcy młodych ludzi oraz uruchomiony w 2012 roku w związku z UEFA EURO 2012™ program Lider
Animator, który nagradza najlepsze projekty animacji sportowej w lokalnych społecznościach.
O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland
Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach
świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie
rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm, na naszym rynku
dostępne są: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade,
Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje
energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów
bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.
DODATKOWE INFORMACJE:
Coca-Cola Poland Services Sp. z o. o
Anna Solarek
Starszy specjalista ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji
Tel. +48 22 579 68 35
e-mail: asolarek@coca-cola.com
Biuro Prasowe Coca-Cola Cup 2013
Joanna Przychodzeń
Havas Sports & Entertainment
Tel. +48 662 279 166
e-mail: joanna.przychodzen@havas-se.com
https://www.traditionrolex.com/26